naar dit doen we

ING BUSINESS SCHOOL

Op welke manier realiseer je een open uitwisseling over leiderschap tussen de internationale top 50 vrouwen?

— DOEL

De ING vroeg AimAtArt een sessie te organiseren voor de vijftig topvrouwen van het bedrijf. Het doel was, om op een interactieve en creatieve manier te praten over het thema Nieuw Leiderschap.

Een frisse blik op het thema Nieuw Leiderschap
Speelse manier om in gesprek te gaan over leiderschap
Een actieve break tussen de meer reflecterende sessies

— AANPAK

Eye-opener op basis van tentoonstelling Matisse tot Malevich

Discussies over leiderschap aan de hand van kunstwerken

— RESULTAAT

Open en persoonlijke gesprekken over Nieuw Leiderschap

Nieuwe inzichten op het thema en leren van elkaars ervaringen

Inspirerend en interactief programma

— REFERENTIE

“AimAtArt vormt een sterk team dat voor een internationaal leiderschapsprogramma van ING een puike sessie heeft verzorgd. De toegevoegde waarde kwam door een sterke intake, daardoor perfect maatwerk met zeer relevante opdrachten die zorgden voor scherpe reflectie en dat alles in professionele interactie met de klant én de individuele deelnemers. Tel daarbij op hun deskundigheid over kunst en de historie in combinatie met prima inlevingsvermogen aan de business kant en je kiest voor AimAtArt.”Jan Willem Sedlarik – Directeur ING Business School

Aantal personen:
50 leiders

Duur:
3 uur

Actief / reflectief:
50 / 50

Locatie:
Hermitage aan de Amstel

Benodigdheden:
beamer en scherm, handleidingen en andere benodigdheden verzorgen wij

MEER INFORMATIE

download PDF

OP MAAT VOOR JOUW ORGANISATIE
Neem contact op

Impressie van de training:

Op maat gemaakte handleiding om vanuit de kunst met elkaar in gesprek te gaan.Museum de Hermitage aan de Amstel.Topstuk uit de tentoonstelling: ‘De rode kamer’ van Henri Matisse uit 1908. Vanuit dit werk werd gesproken over lef.

IN DE PRAKTIJK

VOORBEELDEN

Hoe krijg je 400 medewerkers van de Gemeente Amsterdam enthousiast voor een ingrijpende verandering?Hoe laat je trainees creatief denken en zorg je ervoor dat ze de brug naar de praktijk slaan?Hoe zorg je ervoor dat European brand managers innovatiever worden?Op welke manier realiseer je een open uitwisseling over leiderschap tussen de internationale top 50 vrouwen?