ING BUSINESS SCHOOL
Op welke manier realiseer je een open uitwisseling over leiderschap tussen de internationale top 50 vrouwen?
— DOEL
De ING vroeg AimAtArt een sessie te organiseren voor de vijftig topvrouwen van het bedrijf. Het doel was, om op een interactieve en creatieve manier te praten over het thema Nieuw Leiderschap.
Een frisse blik op het thema Nieuw Leiderschap
Speelse manier om in gesprek te gaan over leiderschap
Een actieve break tussen de meer reflecterende sessies
— AANPAK
Eye-opener op basis van tentoonstelling Matisse tot Malevich
Discussies over leiderschap aan de hand van kunstwerken
— RESULTAAT
Open en persoonlijke gesprekken over Nieuw Leiderschap
Nieuwe inzichten op het thema en leren van elkaars ervaringen
Inspirerend en interactief programma
— REFERENTIE
“AimAtArt vormt een sterk team dat voor een internationaal leiderschapsprogramma van ING een puike sessie heeft verzorgd. De toegevoegde waarde kwam door een sterke intake, daardoor perfect maatwerk met zeer relevante opdrachten die zorgden voor scherpe reflectie en dat alles in professionele interactie met de klant én de individuele deelnemers. Tel daarbij op hun deskundigheid over kunst en de historie in combinatie met prima inlevingsvermogen aan de business kant en je kiest voor AimAtArt.”Jan Willem Sedlarik – Directeur ING Business School
Aantal personen:
50 leiders
Duur:
3 uur
Actief / reflectief:
50 / 50
Locatie:
Hermitage aan de Amstel
Benodigdheden:
beamer en scherm, handleidingen en andere benodigdheden verzorgen wij
MEER INFORMATIE
download PDF
OP MAAT VOOR JOUW ORGANISATIE
Neem contact op
Impressie van de training:
Op maat gemaakte handleiding om vanuit de kunst met elkaar in gesprek te gaan.
Museum de Hermitage aan de Amstel.
Topstuk uit de tentoonstelling: ‘De rode kamer’ van Henri Matisse uit 1908. Vanuit dit werk werd gesproken over lef.
IN DE PRAKTIJK
VOORBEELDEN
Hoe krijg je 400 medewerkers van de Gemeente Amsterdam enthousiast voor een ingrijpende verandering?
Hoe laat je trainees creatief denken en zorg je ervoor dat ze de brug naar de praktijk slaan?
Hoe zorg je ervoor dat European brand managers innovatiever worden?
Op welke manier realiseer je een open uitwisseling over leiderschap tussen de internationale top 50 vrouwen?