‘AIM AT ART heeft ons geholpen tot een beter samenwerkingsmodel te komen en daarnaast om onze nieuwe strategie te concretiseren. Door inzet van een tentoonstelling merkte je dat het team zich anders opstelde en andere inzichten kreeg. Ook de “nazorg” was inspirerend en hield ons op de rails.’

“De samenwerking met AIM AT ART was voor ons een succes. AIM AT ART luisterde goed, wilde ons echt begrijpen en vertaalden dit naar het programma. Een aanrader voor verandervraagstukken in grote organisaties met verschillende bloedgroepen.”

‘Met andere ogen kijken naar de wereld en naar je eigen professionele omgeving, en daarover op creatieve wijze met elkaar in gesprek. AIM AT ART biedt mooie programma’s; praktisch, uitdagend en vooral inspirerend! Ons functioneren als managementteam is erdoor versterkt én verrijkt.’

“Onder inspirerende begeleiding van AIM AT ART heeft ons Europese marketingteam de blik op de toekomst gericht. Het heeft ons geholpen om echt te reflecteren op een andere manier. Dit traject heeft ons zowel als individu en als team naar een hoger plan getild!”

‘Met behulp van het krachtige concept van AIM AT ART zijn wij in staat geweest om in korte tijd antwoorden te vinden op onze vraagstukken en deze om te zetten in concrete acties. Onze mensen werden aangezet tot actieve en enthousiaste participatie in ons innovatieproces.’

‘In een snel veranderende marktomgeving sluit hun methodiek prachtig aan om de geest te verruimen en nieuwe wegen te ontdekken.’

‘AIM AT ART is onze expeditieleider geweest bij het zoeken en scheppen van onze toekomstbeelden. Een verrassend proces door ons anders te laten kijken. We zijn zo in heel korte tijd tot presenteerbare toekomstbeelden gekomen.’

“AIM AT ART levert elk jaar een waardevolle bijdrage aan het leertraject voor startend leidinggevenden van de Gemeente Amsterdam. De combinatie van het ervaren van het perspectief van de kunstenaar, hierover met elkaar in gesprek gaan aan de hand van prikkelende vragen en vervolgens de vertaalslag maken naar je eigen visie op leiderschap, werkt krachtig.”

‘AIM AT ART heeft ons geholpen tot een beter samenwerkingsmodel te komen en daarnaast om onze nieuwe strategie te concretiseren. Door inzet van een tentoonstelling merkte je dat het team zich anders opstelde en andere inzichten kreeg. Ook de “nazorg” was inspirerend en hield ons op de rails.’

‘Onze missie, visie en strategie zijn tot leven gekomen. Met persoonlijk commitment en concrete acties als resultaat. Een aanrader als je verandering op een duurzame manier wilt realiseren!’

‘Met andere ogen kijken naar de wereld en naar je eigen professionele omgeving, en daarover op creatieve wijze met elkaar in gesprek. AIM AT ART biedt mooie programma’s; praktisch, uitdagend en vooral inspirerend! Ons functioneren als managementteam is erdoor versterkt én verrijkt.’

‘Het bestuderen van kunst stelde ons team in staat verbanden te leggen tussen de wereld van nu en de toekomst. Het zorgde in het team voor verbinding, positiviteit en een heleboel ideeën.’

‘Met behulp van het krachtige concept van AIM AT ART zijn wij in staat geweest om in korte tijd antwoorden te vinden op onze vraagstukken en deze om te zetten in concrete acties. Onze mensen werden aangezet tot actieve en enthousiaste participatie in ons innovatieproces.’

‘In een snel veranderende marktomgeving sluit hun methodiek prachtig aan om de geest te verruimen en nieuwe wegen te ontdekken.’

‘AIM AT ART is onze expeditieleider geweest bij het zoeken en scheppen van onze toekomstbeelden. Een verrassend proces door ons anders te laten kijken. We zijn zo in heel korte tijd tot presenteerbare toekomstbeelden gekomen.’

Wij zijn trots op onze klanten en wat we samen bereiken.

Vraagstukken van succesvol afgeronde cases

Hoe stimuleren we onze leiders om de blik naar buiten te richten en nieuwe ontwikkelingen mee de organisatie in te nemen?

Leiderschapsprogramma van één van de grote gemeentes

Hoe zorgen we ervoor dat dit internationale team de kartrekker wordt in onze transitie naar een klant-gedreven organisatie?

Global Marketing Team van FMCG

Hoe maken we de slag naar constante vernieuwing en verbetering over de projecten heen?

Afdeling van een bouwbedrijf

Hoe krijgen we onze duurzame plannen van het papier en tussen ieders oren met bijpassend gedrag?

Afdeling energiebedrijf

Hoe maken we een vergaande toekomstverkenning over hoe onze organisatie er over 10 jaar uit ziet en we succesvol inspelen op grote ontwikkelingen?

Strategieteam ingenieursbureau

Hoe creëren we binnen dit internationaal opererende team een gezamenlijke en toekomstgerichte mindset die onszelf en anderen activeert om onze transitie te versnellen?

Technische organisatie

Hoe stimuleren we onze leiders om de blik naar buiten te richten en nieuwe ontwikkelingen mee de organisatie in te nemen?

Leiderschapsprogramma van één van de grote gemeentes

Hoe zorgen we ervoor dat dit internationale team de kartrekker wordt in onze transitie naar een klant-gedreven organisatie?

Global Marketing Team van FMCG

Hoe maken we de slag naar constante vernieuwing en verbetering over de projecten heen?

Afdeling van een bouwbedrijf

Hoe krijgen we onze duurzame plannen van het papier en tussen ieders oren met bijpassend gedrag?

Afdeling energiebedrijf

Hoe maken we een vergaande toekomstverkenning over hoe onze organisatie er over 10 jaar uit ziet en we succesvol inspelen op grote ontwikkelingen?

Strategieteam ingenieursbureau

Hoe creëren we binnen dit internationaal opererende team een gezamenlijke en toekomstgerichte mindset die onszelf en anderen activeert om onze transitie te versnellen?

Technische organisatie

Klantenportfolio