GRADUATES BUSINESS CASE-WEEK BOOKING.COM
Hoe verbeteren we de output van onze businesscase-week rondom strategische vraagstukken?
— DOEL
Booking.com is een voorbeeld voor veel bedrijven. Ook zij hebben uitdagingen op innovatiegebied. Hun talenten worden tijdens het graduate-programma één week ingezet om een uitdagend vraagstuk voor de organisatie op te lossen. De potentie is hoog, maar komt er nog niet altijd goed uit. AimAtArt wordt ingezet om:
- De onderlinge samenwerking te boosten
- Buiten de gebaande kaders te denken en verbeeldingskracht te activeren
- Vernieuwende en waardevolle eindresultaten voor de business case te realiseren
— AANPAK
Om de output van de business cases van Booking.com te verbeteren en talent volop te benutten biedt AimAtArt de volgende skills en tools:
- In het museum vanuit kunstwerken gesprekken openen over een samenwerking die innovatie stimuleert, o.a. feedback en autonomie
- Way of working creëren die innovatieve samenwerking stimuleert
- Business case vanuit nieuwe invalshoeken benaderen en buiten de gebaande paden kijken
- Vernieuwende ideeën generen met ons brainstorm format
— RESULTAAT
- Aantal ideeën gepresenteerd aan hoofd business development
- Tools ervaren en aangeleerd om innovatie te stimuleren binnen teams
- Inspiratie en onderlinge verbinding
— REFERENTIE
“Door de workshop van AimAtArt onderstonden er diepgaande en persoonlijke gesprekken tussen onze Tech graduates, hierdoor leerden zij elkaar kennen op nieuwe manieren. Dit zorgde voor een hechte band binnen de groepen waardoor de samenwerking gedurende de graduate training week naar een hoger niveau werd getrokken. Daarnaast werden de graduates tijdens de Innovation Booster uitgedaagd om buiten de box te denken en op een innovatieve manier om te gaan met het genereren van ideeën voor de business cases die zij moesten oplossen. Deze nieuwe manier van werken resulteerde in verrassende en bruikbare Business inzichten. Op naar de volgende graduate training week met AimAtArt!”
Lotus Smits
– Learning and Talent Advisor Booking.com