YOUNG PROFESSIONAL NETWERKEVENT MET AHOLD, NESTLÉ, SHELL EN UNILEVER
Hoe laat je 100 talenten van grote corporates daadwerkelijk met elkaar in gesprek gaan over de uitdagingen van de toekomst?
— DOEL
Een young professional vereniging organiseert diverse activiteiten om hun talenten aan zich te binden en hen te ontwikkelen. Ahold, Nestlé, Shell en Unilever wilden deze talentontwikkeling verder trekken en de young professionals met elkaar in gesprek laten gaan over actuele thema’s.
- Verrassend en origineel event
- Handvatten om een open manier uitdagende vraagstukken te bespreken
- Netwerken stimuleren
— AANPAK
AimAtArt stelde een Eye-Opener samen op de kunstmanifestatie ‘Ja Natuurlijk’. 80 wereldberoemde kunstenaars reageerden hier met hun werk op de vraag wat is natuurlijk en wie of wat bepaald dat?
- Eye-Opener Tour in gemixte teams
- Discussie aan de hand van de kunstwerken over mens en natuur, duurzaamheid, techniek, etc.
- Plenair debat
— RESULTAAT
- Veel nieuwe contacten gelegd
- Open gesprekken over zakelijke en privé uitdagingen
- Vernieuwende oplossingen en van elkaar geleerd
— REFERENTIE
“Via AimAtArt op een bijzondere wijze met elkaar in contact gekomen over een aantal bedrijfsoverschrijdende thema’s door middel van kunst. Dankzij de begeleiding een inspirerende middag gehad, alsmede veel positieve reacties van de leden!”
Thomas Bosman
– Ahold
“Aan de hand van uitdagende kunst kwamen er leuke discussies los die tot verrassende ideeën en conclusies leidden. Op deze manier hebben we echt op een alternatieve manier naar actuele thema’s gekeken.’’
Sophie Hasselaar
– Nestlé
Aantal personen: | 20 teamleden |
Duur: | 1 dag |
Actief / reflectief: | 70/30 |
Locatie: | Stedelijk Museum, Amsterdam |
Benodigdheden: | AimAtArt verzorgt alle materialen en benodigdheden |
Neem contact op