TRAINEESHIP FACILICOM
Hoe laat je trainees creatief denken en zorg je ervoor dat ze de brug naar de praktijk slaan?
— DOEL
Facilicom vroeg AimAtArt mee te denken over een uitdagend traineeprogramma. Trainees worden binnen twee jaar klaargestoomd om op hoog management-
niveau mee te draaien in het bedrijf. Ze moeten in relatief korte tijd veel informatie absorberen, interpreteren, combineren en uiteindelijk toepassen in klantgerichte oplossingen. Er was behoefte aan een slimme, effectieve traineemodule.
- Trainen op creatief denken en dit toepassen in de praktijk
- Trainees klantgericht leren denken
- Trainees op een andere manier naar persoonlijke ontwikkeling leren kijken
— AANPAK
- Sparringpartner voor samenstelling trainee programma
- Creatieve sessie rondom klantgerichtheid
- Persoonlijk ontwikkelplan visualiseren door foto-opdracht
— RESULTAAT
- De creatieve rechter hersenhelft is op een blijvende manier geactiveerd
- Trainees bij Facilicom zijn nu beter in staat om vanuit de klant te denken
- De foto’s worden gebruikt bij voortgangsgesprekken
— REFERENTIE
“Onze samenwerking met AimAtArt voor diverse trainingen heb ik als zeer constructief ervaren. AimAtArt is in staat om mee te denken in de ontwikkeling van een training en de klantvraag om te buigen naar een creatieve trainingsvorm die aansluit bij de deelnemers.’’
Thea Wagenaar
– Management Development Facilicom
Aantal personen: | 20 teamleden |
Duur: | 1 dag |
Actief / reflectief: | 70/30 |
Locatie: | Stedelijk Museum, Amsterdam |
Benodigdheden: | AimAtArt verzorgt alle materialen en benodigdheden |
Neem contact op