MANAGEMENTTEAM MARKETING VAN NATIONALE NEDERLANDEN
Hoe komen we tot nieuwe en eenduidige ideeën voor de nieuwe visie?
— DOEL
Nationale Nederlanden was bezig met hun Visie 2020. Het was voor de marketing managers een uitdaging om hier een eenduidig beeld bij te vormen. Daarnaast kwam het plan niet tot leven omdat ze in vaste patronen bleven denken: er moest iets gebeuren in de organisatiecultuur.
- Visie 2020 vanuit andere invalshoek benaderen
- Groepsdynamiek veranderen
- Nieuwe ideeën voor de Visie 2020
— AANPAK
- Eye-Opener Tour in het Stedelijk Museum Amsterdam
- Wat is de stijl van het klantcontact en hoe ziet dat er visueel uit?
- Kies een kunstwerk dat het beste de Visie 2020 visualiseert. Concrete afsluiting waarin inzichten samenkomen en lijnen worden uitgezet.
— RESULTAAT
- Vergroting begrip diverse visies op Visie 2020
- Denkkader verruimd en nieuwe ideeën voor de visie
- Positief teamgevoel
Aantal personen: | 20 teamleden |
Duur: | 1 dag |
Actief / reflectief: | 70/30 |
Locatie: | Stedelijk Museum, Amsterdam |
Benodigdheden: | AimAtArt verzorgt alle materialen en benodigdheden |
Neem contact op