KLANTEN EN CASES

CREATIEF DENKEN MET TONY’S CHOCOLONELY

Hoe houden we de kernwaarden – die fungeren als kompas – levendig in een snelgroeiend team?


— DOEL

Voor Tony’s vulden wij een middag op hun kwartaalmeeting om op een actieve en creatieve manier de betekenis achter de kernwaarden meer tot leven te brengen:

  • Nieuwe collega’s kernwaarden eigen laten maken
  • Discussie en reflectie in groepsverband
  • Stimuleren van creativiteit

— AANPAK

  • Stoomcursus creatief denken: vanuit het perspectief van kunstenaars in gesprek over kernwaarden
  • In teams de kernwaarden in the picture brengen
  • Gezamenlijke reflectie op foto’s en prijs voor winning team

— RESULTAAT

  • Energiek programma met veel creativiteit
  • Betekenis kernwaarden weer opgefrist, met name voor nieuwe collega’s
  • Tastbare resultaten die blijvend herinneren aan het kompas van Tony’s


Aantal personen:40 deelnemers
Duur:1 dagdeel
Actief / reflectief:40/60
Locatie:Externe locatie
Benodigdheden:AimAtArt verzorgt alle materialen en benodigdheden voor het programma.

MEER INFORMATIE


DOWNLOAD PDF

OP MAAT VOOR JOUW ORGANISATIE


Neem contact op

Meer voorbeelden?


naar overzicht

Meer over onze methode?


dit doen we