KLANTEN EN CASES
CREATIEF DENKEN MET TONY’S CHOCOLONELY
Hoe houden we de kernwaarden – die fungeren als kompas – levendig in een snelgroeiend team?
— DOEL
Voor Tony’s vulden wij een middag op hun kwartaalmeeting om op een actieve en creatieve manier de betekenis achter de kernwaarden meer tot leven te brengen:
- Nieuwe collega’s kernwaarden eigen laten maken
- Discussie en reflectie in groepsverband
- Stimuleren van creativiteit
— AANPAK
- Stoomcursus creatief denken: vanuit het perspectief van kunstenaars in gesprek over kernwaarden
- In teams de kernwaarden in the picture brengen
- Gezamenlijke reflectie op foto’s en prijs voor winning team
— RESULTAAT
- Energiek programma met veel creativiteit
- Betekenis kernwaarden weer opgefrist, met name voor nieuwe collega’s
- Tastbare resultaten die blijvend herinneren aan het kompas van Tony’s
Aantal personen: | 40 deelnemers |
Duur: | 1 dagdeel |
Actief / reflectief: | 40/60 |
Locatie: | Externe locatie |
Benodigdheden: | AimAtArt verzorgt alle materialen en benodigdheden voor het programma. |
Neem contact op
Impressie van het traject:

