VISIEOVERDRACHT CRM PARTNERS
Hoe breng je de nieuwe visie tussen de oren van alle medewerkers zodat deze onderdeel wordt van de dagelijkse praktijk?
— DOEL
CRM Partners wil de klant blijvend voor zijn. Daarom is de visie aangepast en zijn nieuwe pijlers geformuleerd. Het MT van CRM Partners vroeg onze hulp om deze pijlers op een motiverende manier over te brengen op collega’s. Zodat ze daadwerkelijk onderdeel worden van de praktijk:
- Verrassende presentatie waarin MT visie deelt
- Enthousiasmeren voor nieuwe pijlers
- Betrokkenheid collega’s vergroten
— AANPAK
We hielpen hen met deze vraag door middel van twee creatieve sessies:
- Sessie 1: Gemeenschappelijke visie geformuleerd met MT a.d.h.v. topstukken Stedelijk Museum. Daarna zelf aan de slag als kunstenaar om hierbij pakkende beelden te maken
- Sessie 2: Vernieuwende presentatie van pijlers met eigen gemaakte foto’s aan collega’s
- Interactieve verdieping d.m.v. gesprekskaarten en vernieuwende Q&A
- Vervolg foto-opdracht voor collega’s om vertaalslag naar de dagelijkse praktijk te maken
— RESULTAAT
- Eenduidig verhaal van MT door vernieuwend perspectief op pijlers
- Verrassende presentatie die blijvend herinnert aan gemaakte afspraken
- Medewerkers betrokken bij invulling pijlers, daardoor draagvlak en motivatie
— REFERENTIE
“Vanuit kunst op een vernieuwende manier leren kijken naar onze pijlers. Hierdoor hebben we een gezamenlijke kijk en begrip kunnen ontwikkelen over de verhouding onderling en randvoorwaarden voor beide pijlers. Met eigen gemaakt beeldmateriaal en de ondersteuning van AimAtArt waren we in staat om onze visie over te brengen naar alle collega’s en de belangrijkste vragen en uitdagingen boven tafel te krijgen.”
Debbie Alders
– Innovation & Business Development Manager