GASTCOLLEGE OVER CREATIVITEIT BIJ MANPOWERGROUP
Managers en trainees leren hoe ze creativiteit toepassen om te kunnen innoveren.
— DOEL
Managers en trainees van ManpowerGroup leren hoe je creativiteit in je dagelijkse werk toepast om te kunnen innoveren. AimAtArt deed dit tijdens het jaarlijkse gastcollege van ManpowerGroup dat in 2015 in het teken stond van creativiteit. Het begrip creativiteit werd zowel vanuit de markt als de wetenschap belicht.
- Meer begrip van het belang van creativiteit binnen de organisatie
- Praktische tools om je eigen creativiteit te trainen
- Vernieuwende oefeningen in creatief denken
— AANPAK
- Speciaal college van creativiteits-expert dr. Matthijs Baas (UvA)
- Interactieve, creatieve oefeningen: leren kijken als kunstenaar
- Innovatieve ideeën voor ManpowerGroup pitchen
— RESULTAAT
- Meer besef van het belang van creativiteit
- Nieuwe inzichten en praktische tools om creativiteit te stimuleren
- Concrete ideeën gepitcht bij management